שלום לכן, מורות.

nizanm

New member
שלום לכן, מורות.

אני חונך ילד בכתה ו'. הילד מועמד להעברה למשהו שמעל לחינוך מיוחד,בגלל חוסרים ואינני יודע מה עוד. במספר פגישות שלי עמו, התרשמתי ממנו לטובה: הילד קולט את מה שאני מלמד אותו גם בקרוא וכתוב,גם בחשבון (מפתיע בקליטתו)וגם בתורה מתגבר יפה מאוד,ומסכם קטעים במשפט קצר באופן מרשים. אני חדש בעייסק הזה בכלל ואתו.בקרוב ועדת השמה תחליט להעבירו.אני מתכוון להילחם על מנת לקבל 1-2 חודשי חסד.יש לו מוטיבציה - חבל"ז.,וקליטה טובה.צריך שישבו אתו. סוציואקונומי - קשה מאוד. 1. מה דעתכן? 2. מישהי תוכל להעביר אלי לינק לסימני הניקוד,שכבצד כל סימן ניקוד יש ציור של שפתיים שמבטאות את סימן הניקוד? חשבתי ללמדו סופית את הניקוד ולרוץ הלאה. תודה על תשומת לבכן ועזרתכן.
 
ברוך הבא../images/Emo140.gif

הכנס למאגר הקבצים שלנו כיתה א'->תומכי זיכרון ותמצא את מה שאתה מחפש. יישר כוח על האיכפתיות שאתה מגלה.
 

nizanm

New member
חיה, לא הגעתי.

עמדתי על מאגר הקבצים שבראש הדף,הקלקתי,הופיע איזו יצירה שחוזרת על עצמה. עמדתי על כניסה לפורום והקלקתי ןלא היה "כתה א" או תומכי זכרון. עזרו לי לסייע לילד הנהדר הזה. תודה.
 

udiyulis

New member
כשהמאגר יהיה פעיל שוב, ניתן יהיה

לשלוח לך קישור ממוקד יותר. מאד מעריכה את נחישותך והשקעתך לסייע לילד המתואר.
 

udiyulis

New member
כרגע המאגר עובד - בבקשה קישור

ישירות לתיקייה של "תומכי זיכרון"/תמונות של הפה שים לב - אתה צריך שתוכנת ה-WINZIP תהיה מותקנת במחשב שלך, כדי שתוכל לפתוח את הקבצים, שהם בפורמט ZIP
 

nizanm

New member
50% אחלה

ו- 50% אח"כ יהיה אחלחה
אודיוליס,נכנסתי ללינק שנתת לי. אני רוצה להכניס את כל התנועות על דף אחד,כי הילד בכתה ו' , יש לי עבודה רבה אתו, וועדת ההשמה האיומה..
מאיימת עלי
. אני אעצור אותם ויהי מה
ביקשתי מאשתי שתעלה הכל על עמוד אחד,כשתבריא, יהיה לי את זה. היידה!תבריאי כבר..
 

OSNATYh

New member
לניצן

בעמוד 5 יש דפי עבודה שהורדתי יש שם דף על חולם ודף על צרה הם מבוססים על זיכרון חזותי של תמונה המתאימה לתנועה. חולם אור כי הנקודה למעלה צרה וסגול המלה גשם כי זה מזכיר טיפות של גשם קובוץ כמו סולם (נקודה על כל שלב בסולם) קמץ פתח כמו במילה אבא לרוב אין בעיות , חיריק כמו אמא להצביע על הסנטר(סנטר יורד) יש דפים נוספים של מלים שבהם ילדים כמו ו' מנוקדת או א' מנוקדת חולם חסר וכמובן אותיות דגושות ורפות מקווה שעזרתי....
 
למעלה