שלום לכם

rotem50

New member
שלום לכם

יש לי 2 בקשות: א. יש מין שיר כזה שלפי דעתי הוא של סלין דיון אבל אני ממש לא בטוחה בקיצור שיר ששרה אותו בחורה ויש בו שורה כזו i have been to heaven but ive never been in me אז מי שר ואיך קוראים לשיר? ב.יש את הקליפ של היהודים לשיר ג´קי שזה מתוך הופעה ובשיר הם מכניסים גם קטע מתוך השיר stairway to heven מישהו יודע אולי מאיפה אני יכולה להשיג את הגרסה הזו??? יום טוב לכולכם
 

rotem50

New member
תודה

עכשיו מישהו יכול בבקשה לעזור לי עם השיר של היהודים??
 
למעלה