שלום לכם
יש לי 2 בקשות: א. יש מין שיר כזה שלפי דעתי הוא של סלין דיון אבל אני ממש לא בטוחה בקיצור שיר ששרה אותו בחורה ויש בו שורה כזו i have been to heaven but ive never been in me אז מי שר ואיך קוראים לשיר? ב.יש את הקליפ של היהודים לשיר ג´קי שזה מתוך הופעה ובשיר הם מכניסים גם קטע מתוך השיר stairway to heven מישהו יודע אולי מאיפה אני יכולה להשיג את הגרסה הזו??? יום טוב לכולכם
יש לי 2 בקשות: א. יש מין שיר כזה שלפי דעתי הוא של סלין דיון אבל אני ממש לא בטוחה בקיצור שיר ששרה אותו בחורה ויש בו שורה כזו i have been to heaven but ive never been in me אז מי שר ואיך קוראים לשיר? ב.יש את הקליפ של היהודים לשיר ג´קי שזה מתוך הופעה ובשיר הם מכניסים גם קטע מתוך השיר stairway to heven מישהו יודע אולי מאיפה אני יכולה להשיג את הגרסה הזו??? יום טוב לכולכם