שלום לכם... אני מחפש תוכנה או כל דבר שלא יהיה שתוכל לשמור את כל הדריברים שבמחשב שלי לקובץ מסויים כלשהו, ושאחרי הפירמוט, אני אוכל להתקין בקלות את כל הדריברים מחדש. מישהו מכיר תוכנה דומה?? תודה