שלום לכם...

Ekrembo

New member
שלום לכם...

אני מחפש תוכנה או כל דבר שלא יהיה שתוכל לשמור את כל הדריברים שבמחשב שלי לקובץ מסויים כלשהו, ושאחרי הפירמוט, אני אוכל להתקין בקלות את כל הדריברים מחדש. מישהו מכיר תוכנה דומה?? תודה
 

Ekrembo

New member
מצאתי בטאגליינס, תודה ../images/Emo13.gif ../images/Emo3.gif, אגב.

מה עם המפגש?
 

Ekrembo

New member
ושאלה על התתוכנה....

עשיתי MAKE לדריברים שאני רוצה לגבות, ונפלטו לו לכל דרייבר שני קבצים(אחד INF והשני DIY). אחרי הפירמוט, מה אני עושה איתם?
 
למעלה