h o n e y b e e
New member
שלום לכם! ../images/Emo13.gif
קראתי את ההודעות האחרונות בפורום.. ואתם נראים לי משפחה חמימה שכזו
הייתי שמחה להצטרף אליכם.. האם תקבלו אותי?
ספיר. כל עוד השמש בשמיים, באמת שאין סיבה לדאגה.
קראתי את ההודעות האחרונות בפורום.. ואתם נראים לי משפחה חמימה שכזו