שלום לכם!

h o n e y b e e

New member
שלום לכם! ../images/Emo13.gif

קראתי את ההודעות האחרונות בפורום.. ואתם נראים לי משפחה חמימה שכזו
הייתי שמחה להצטרף אליכם.. האם תקבלו אותי?
ספיר. כל עוד השמש בשמיים, באמת שאין סיבה לדאגה.
 

IC4

New member
וכשהשמש לא בשמים

נזכור שהיא תחזור ביום חדש
 
למעלה