שלום לכלום...
אני מעוניין בסחר בולים דרך הדואר... כלומר אני מעוניין לקנות ולמכור בולים. אשמח אם תצרו איתי קשר דרך האי-מייל: [email protected] או דרך המסרים בתפוז לרשימת הבולים שאני מעוניין למכור, או שאתם מעוניינים למכור לי. בתודה, סממית
אני מעוניין בסחר בולים דרך הדואר... כלומר אני מעוניין לקנות ולמכור בולים. אשמח אם תצרו איתי קשר דרך האי-מייל: [email protected] או דרך המסרים בתפוז לרשימת הבולים שאני מעוניין למכור, או שאתם מעוניינים למכור לי. בתודה, סממית