שלום לכלום...

smamit135

New member
שלום לכלום...

אני מעוניין בסחר בולים דרך הדואר... כלומר אני מעוניין לקנות ולמכור בולים. אשמח אם תצרו איתי קשר דרך האי-מייל: [email protected] או דרך המסרים בתפוז לרשימת הבולים שאני מעוניין למכור, או שאתם מעוניינים למכור לי. בתודה, סממית
 

tootbanana

New member
לאיזה בולים אתה מתכוון?

אתה סוחר בבולי ארצישראל? בולים מהעולם? איזה בולים?
 
למעלה