שלום לכולם

אמממ... אז"ש

היייי זה לא פרצוף הזויי זה האייקון הכי חמודי ואהוב עליי!
 
../images/Emo6.gif חחחחחחח

מה חמודי באייקונים ששמת
אותי הם מצחיקים חחח אה וזה האייקון שהכי קורע אותי מצחוק
איזה מעוך כאילו שדרכו לו על הראש עם נעל צבאית חחחחח
 
מטרתם של האייקונים

היא להצחיק, ואם הם עשו את זה the icons may rest in peace... בכל מקרה קבלי אייקון חזק במיוחד
הפרה הזאת ממש חזקה...
 
קבלי סיפור באייקונים עם מוסר השכל..

פעם אחת, לפני שנים רבות היה
. פתאום מתוך החשיכה הגיע
. בזמן שה
התקרב ה
חשב לעצמו
. בסופו של דבר ה
אכל את ה
. פתאום משום מקום הגיע
והוריד ביס גדול ל
והפך אותו ל
. אחרי כל הבלאגן הזה הגיע
, נתן לכולם קצת
וגם קצת
, ואחר כך כבר לאף אחד לא היה אכפת מה
. מה המוסר השכל את שואלת? מאוד פשוט- לא לאכול דגים, כי אז בסוף יבוא איזה
וידחוף לך בנאגים... אגב, אני יכול להוסיף שספאם שולט...?
 
חחחחחחחחחחחחחחחח יא יצירתי../images/Emo6.gif

------מבזק חדשות קצר: --------
פרת משה רבינו השתוללה במשרד הפנים,צרחה,עמדה ושאלה : "למה יש לי שם כ"כ גדול ואני כ"כ קטנה?!?!?". -אגודת אל-סם תקפה את מירי מסיקה ,לטענתם הזמרת מעודדת שימוש בסמים כשהיא שרה "בלונים
בלונים
בתקרה". -הזמר/ת דנה אינטרנשיונל
והזמר/ת עופרה ניסים
נחטפו ע"י
. ונעבור לתחזית מזג האוויר: <התחזית משודרת בחסות הסרט "מחפשים את נמו
" ובחסות סרט ההמשך "מקווים מאוד שזה לא נמו
". מחר יהיה יום יפה ואופה
עד כאן החדשות. נ.ב הודעתי מראש שאני משוגעת נא לא להתייחס חחחחחחחח
 
מירי מסיקה...חחחחח.....

והרי עדכון שהגיע זה עתה: הזמר מייקל ג'קסון עבר ניתוח פלסטי נוסף, וכעת הוא נראה כך:
(ותודה לקומדי סטור...)
 

Mike A

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

תעשי לי ילד
 
למעלה