אני אוהבת טראנס פסיכודלי כמה שיותר משוגע אבל אני לא מכירה שמות של אמנים. אני פשוט שומעת ומבדילה מה חרא ומה משובח. אני צריכה שמות של אמנים חזקים שעושים טראנס טוב. תודה מראש....
באיפי הראשון ובאנדרטואו הם היו קצת גראנג'יים אבל לא הייתי מגדיר אותם ככה... הם היו מאז ומתמיד רוק אמריקאי שנוגע קצת במטאל לעתים... אבל בתכלס, מפלצת רוק אמריקאית
וזה בכלל לא פאנק, כאילו אין קשר, גם בליריקה אין קשר. אממ טול זה פרוגרסיב רוק, ולא בהכרח אמריקאי יש הרכב בשם פרוקיופיין טרי שהוא בכללב ריטי והם ממש דומים. רק שטול יותר מלוכלכים.
The Sky Moves Sideways... גאונות.. ת'כלס היא להקה גדולה, חוץ מהאלבום האחרון שלהם, שאני אישית בכלל לא מתחבר אליו כמו שהתחברתי לאלבומים הקודמים.. Porcupine tree - .3