שוב שלום
אז שוב שלום לכולכם. אני שמח לראות שיש עוד כמה בארץ שמתענינים. האוסף שלי כולל כמה עשרות (מאות? לא זוכר) דמויות ורכבים, כל הספרים שיצאו חוץ מכמה ספורים אבל אלו לא למכירה בחיים. בנוסף קומיקסים וכמה גליונות של STAR WARS INSIDER, כולם במצב מעולה. כל הדמויות והרכבים באים פתוחים מכיוון שאני חושב שלקנות צעצועים ולשמור אותם בקופסה זו לא אספנות אמיתית, כל הכיף הוא להציג אותם.שני היחידם שמגיעים בקופסה הם גירסאות מיוחדות. אבל כולם במצב מעולה ובנוסף שמרתי את כל המידע שמופיע בכרטיסיות בגב הקופסה. כמעט כל הדמויות הם מהטרילוגיה הישנה. לצערי עברתי דירה ואין לי כרגע מקום לאחסן אותם ולכן אני מעוניין למכור אותם. שכחתי גם בנוסף יש לי קלפים של TOPPS למי שמכיר ועוד כמה פריטים מענינים. אם אתם רציניים ומעונינים, אשמח להיפגש או לענות על כל שאלה. DONT FָָK WITH THE JEDI MASTER