אני חדש פה אני רציתי לשאול עם למישהו יש משהו להמליץ אני מאוד אוהב מישחקי תפקידים ואני מחפש אחד מגניב עם אבירים קוסמים מגיות וקשתים אז עם יכול להמליץ לי על משהו בבקשה שלחו תגובה תודה מראש..
מבחינת להמליץ, אם המשחק "מגניב" זה תלוי לחלוטין במנחה שלו ובשאר השחקנים. אני אישית משחק מו"ד (מבוכים ודרקונים) גירסה 3.5 ונהנה. יש לך עוד הרבה שיטות וסגנונות לשחק. בכל מקרה, בהצלחה בחיפושים.