שלום לכולם...

  • פותח הנושא ddt5
  • פורסם בתאריך

ddt5

New member
שלום לכולם...

אני חדש פה אני רציתי לשאול עם למישהו יש משהו להמליץ אני מאוד אוהב מישחקי תפקידים ואני מחפש אחד מגניב עם אבירים קוסמים מגיות וקשתים אז עם יכול להמליץ לי על משהו בבקשה שלחו תגובה תודה מראש..
 

DDN

New member
ברוך הבא!

מה שאתה שואל זה על מערכה, לא על משחק. לדעתי אתה פשוט צריך למצוא לעצמך קבוצה ולשחק איתם בסגנון שנראה לך.
 

ddt5

New member
אני לא מבין..

אתם לא מדברים פה על משחקי תפקידים וכול מיניי?
 

5 0 6

New member
תגדיר "משחק תפקידים".

יכול להיות שאתה מתבלבל וחושב שאנחנו מדברים על משחקי מחשב, זה קורה לאנשים שנכנסים לכאן לפעמים.
 

DDN

New member
מדברים כן.

מבחינת להמליץ, אם המשחק "מגניב" זה תלוי לחלוטין במנחה שלו ובשאר השחקנים. אני אישית משחק מו"ד (מבוכים ודרקונים) גירסה 3.5 ונהנה. יש לך עוד הרבה שיטות וסגנונות לשחק. בכל מקרה, בהצלחה בחיפושים.
 
למעלה