שלום לכולם

T o L Y

New member
שלום לכולם

פעם ראשונה שאני בפורומים, אני באמת לא יודעת איך ומה לספר... אני חושבת שבכלל לא מגיע לי המינימום שבמינימום כי אני מרגישה שלא קרה לי כלום... אין אפילו פורום שיכול לבטא את המקרה שלי ולא שום סיפור כמו שלי. אף אחד לא מתייחס למקרה שלי ברצינות, תאמת שאני מתחילה גם לפקפק בזה , לא יכול להיות שזה רק בראש שלי, אז רוב הסיכויים שאני סתם נותנת למוח שלי לעבוד שעות נוספות סתם... אני רוצה לספר לכם על הרגשה שהסתובבתי איתה כמעט חצי שנה, הרגשה שלא נתנה לי מנוח. הרגשה רעה מאוד מאודבאותו יום שזה קרה ההרגשה הזאת גברה למימדים עצומים! ובכל מקרה הלכתי לשם... לא, לא הותקפתי ע"י אבא ולא דוד או שכן או מורה או מדריך לא משהו גדול ממני, וזה לא שהוא היה חזק... הוא לא היה מאיים ולא מפחיד זאת הייתה-חברה שלי, איזה מצחיק זה לשמוע דברים כאלה...זה בטח נשמע ממש טיפשי, סתם גנבתי מקום בפורום למשהי עם סיפור ממש רציני...(אני מצטערת...)והכי אבסורוד שיום לפני היא גם נגעה בי...ובאותו יום אני הלכתי אליה... כאילו קולטים ת'קטע?! היא שאלה אותי עם נעים לי, ולי היה ממש נעים-עד השמיים! חצי שעה הסתכלתי רק על נקודה שחורה בקיר שלה, עד שכבר ראיתי את זה במטושטש כ"כ, כשקמתי היה לי כזה כאב ראש גדול, אבל המשכתי רגיל. איך אני רואה שהמכתב הזה הולך לזהם את הפורום... אם מישהו בכלל יכול להבין את כל המחשבות המטומטמות שלי... אני לא אמרתי לה לא, אפילו שרציתי לצרוח את זה, אפילו לא הזזתי לה את היד, לא משכתי אותה מעלי, לא הראתי שום סימן... הייתי ממש קפואה. עד עכשיו היא לא יודעת מה אני מרגישה , מה קרה אחר כך, על מה אני חושבת בלילה, ביום, מה עובר עלי, כלום! אף אחד לא יודע. אפילו אני לא יכולה להגיד את זה במפורש... כאשר אתם מדמיינים אונס אתם בטח חושבים על נערה יפה בחצאית מיני הולכת בסמטה חשוכה וגבר מלוכלך ומטונף מתנפל עליה, גבר חזק, והיא לא יכולה לנצח אותו, בטח שלא ילדה קטנה ומסכנה... אוי מאיפה להתחיל ... טוב יש לי חברה, יותר נכון הייתה לי, הכי טובה היו לה מלא בעיות... בבית, חברות... היא רצתה להתאבד היה לה נורא קשה. עזרתי לה במשך כמה חודשים אם זה פסיכולוג או יועצת...במשך הזמן הזה היא גילתה לי את כל מה שמציק לה על הלב וכנ"ל אני.... התקרבנו נורא נורא. היא גילתה לי שהיא לסבית ושהיא אוהבת נשים, מדמינת נשים פשוט רוצה נשים.. קצת הייתי בשוק... כי בכל זאת לא ציפתי את זה ממנה...זה היה מוזר. למדנו למבחן וזה קצת עבר פרופורציות... התחלנו לגעת אחת בשניה ללטף ולנגוע זה היה ממש....ממש....היא התחילה לגעת בי להכניס את הידים שלה לתוך המכנסים שלי...אני נהנהתי... היא ממש הצליחה לענג אותי.. ורציתי שהיא תמשיך... בחיים שלי לא הרגשתי ככה ! כל נגיעה שלה, הריח שלה ,הידים פשוט גרמו לי צמרמורות.... יום אחרי זה נפגשתי איתה לא להרבה זמן...פחדתי להיות איתה לבד... אבל באתי... היא התחילה לחבק אותי לגעת בי....ללטף אותי...שיתקה את כל גופי ואני ללא יכולת לזוז נידונתי למוות, איום, פחד וכפייה.. היא הורידה לי את החולצה... כל כך לא רציתי , בלב רק רציתי שזה יגמר ויקחו אותי מפה... היא אמרה לי שאם אני לא ירצה שיקרה משהו שאני יפסיק והיא תפסיק... אבל הפה נחתם, הלב שלי דפק במהירות מטורפת! וכל גופי היה מוטל שם, על המיטה כגוף לא שלי אלא שלה... כל כך רציתי את הגוף בחזרה ! איך זה שהרגשה מתהפכת כל כך מהר ! עכשו אני לא יכולה להסתקל על עצמי כמו נגיף שחדר עלי... והריח שלה... הריח שלה גורם לי להקיא, הידים שלה והנגיעות שהיו כל כך נעימות הפכו למאימות ופחד השתלט על גופי וניתק אותי מהגוף. רציתי לצעוק כ"כ חזק ל--א ר-ו-צ-ה ! אז רע לי.. כל כך רע לי... חצי שעה הסתכלתי על נקודה שחורה בקיר שלה כמו בובה שהייתה שכבוה על המיטה שלה... היא אפילו לא טרחה לשאול לשלומי היא רק סיפקה את עצמה. וההרגשה של משהו כל כך מענג נפלה והפכה להיות משהו מאיים ומפחיד שאני לא רוצה בו עוד...אני חושבת שמה שגרם לזה הייתה היא עצמה... הדיבורים שלה , יש שלב שכבר זה ניהיה חולני... היא סיפרה לי שהיא חלמה עלינו...יום לפני ושהיא רוצה ללקק אותי ועוד כל מיני... זה מפחיד לשמוע דברים כאלה סה"כ אני לא ידעתי מה אני רוצה והרגשתי שזה התקדם מהר מידי ! וזאת הסיבה שחששתי מההתחלה לבוא לשם בכלל. עכשו יש לי הרגשה שבא לי להקיא , ממנה , ממה שקרה שם. היא לא שמה לב לזה שאני משותקת היא כל כך ציפתה לחוויה הזאת שהיא לא שמה לב. ואני יודעת שזאת אשמתי! כי אני באתי לשם... אני ידעתי למה היא רוצה שאני אבוא אליה כי יום לפני זה באתי וקרה מה שקרה וזה היה בסדר וביום השני גם באתי אבל לא שיתפתי פעולה אבל היא חשבה שזה בסדר ושאני נהנת. מה חשבתי שיהיה שם?! שנשחק מונופול... אני פשוט טיפשה! זה קרה בגללי נתתי לה את התחושה שאני רוצה אותה... אני מרגישה לפעמים כל כך לבד... ורע ואותם מחזות ותמונות חוזרים שוב ושוב. אני מרגישה שזה מגיע לי כי היה לי כ"כ טוב ומשהו היה חייב לקלקל את זה. וזה לא שהיא תקפה אותי בכוח פשוט לא יכולתי להגיד לה לא... לא יכולתי לזוז.... אחרי המיקרה הרגשתי צורך להקיא לטהר את הגוף שלי ולהאשים את עצמי... זה קרה רק כמה פעמים ומאז זה לא קרה שוב... אני נורא מפחדת מאונס אני מרגישה שזה היעוד שלי להאנס אני לא יכולה להסביר את זה אבל יש לי סיוטים שאני נאנסת שוב ושוב.אני רק רוצה לישון בשקט זאת בקשה כ"כ קשה ?אני צריכה לקבל עונש על המעשים שלי! כי אני כ"כ מטומטמת אלוהים... אני מקווה שיש מישהו בעולם הזה שיכול להבין אותי סוף סוף!
 

rakeffett1

New member
קשה לי להגיב..שולחת חיבוק../images/Emo24.gif

המילים שלך מחזירות אותי לזכרון מהעבר...קרו לי דברים דומים מאוד..אני שמחה שמצאת את הכוחות לכתוב פה על מה שקרה ואני בטוחה שתמצאי פה את ההבנה שאת מחפשת. רוצה רק להגיד לך שאת לא מטומטמת..ולא מגיע לך עונש..ושאני מבינה כל כך טוב את התחושות שאת מתארת... רקפת
 

שבלולה2

New member
שלום

היי, חשוב שתדעי שאומנם הטרדה מינית, התעללות מינית וכו' כל אלה הגדרות משפטיות. מה שתארת פה אם תשאלי אותי בהחלט אינו תקין, אמרת שזה לא אדם חזק פיזית או אדם בעל סמכות רשמית עלייך אך ממה שנראה לי לאותה חברה הייתה הרבה השפעה עלייך ומכך היא בעצם ניצלה את ההשפעה שלה ואת תחושת המחויבות שלך כלפיה וכמו שאומר משפט ישן אך מאוד נכון "כשאת לא אומרת 'לא' זה לא אומר בהכרח שאת אומרת 'כן' " ההרגשה היא קשה מאוד שזה בא ממישהו קרוב שלכאורה אמור תמיד לרצות בטובתך ואת לא טיפשה בכלל!!! את פשוט אנושית וכמו כל אדם אנושי את נקשרת לאנשים וסומכת עליהם ואת בטח שלא צריכה לקבל שום עונש! תשמרי על עצמך ותדעי שפה תמיד יש מישהו שישמח לשמוע אותך ולעודד עד כמה שאפשר.
 
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

אני מאמינה לך ולא מפקפקת באמת שלך, אז אל תפקפקי באמת שלך.. לא צריך שיהיה אלימות או איומים על מנת שיקרה מה קרה.. מצטערת לקרוא מה שחווית, אל תרגישי אשמה כי את לא אשמה, אפילו אם לא אמרת לא, וכמו שבשבלולה2 כתבה, שאם לא אומרים 'לא' אין הכוונה ל'כן'.. את ממש לא מטומטמת, ואני מאוד מבינה אותך.. את בקשר איתה?מדברת איתה?
 

T o L Y

New member
זה מה שהכי קשה..

שהיא חברה של חברות שלי... אני רואה אותה כל יום... כל יום... וזה קשה! אף אחד לא ממש יודע מזה, אפילו היא לא שמה לב שקרה משהו (וזה קרה לפני הרבה זמן...). תודה על התגובות וההבנה
 

ליאללל

New member
שלום לך...

אני מבינה שבהמשך זה עשה לך רע והתחרטת ולא יכולת להפסיק את זה. את חושבת שבאיזה שלב היא הבינה שרע לך עם זה? כי כתבת שהיא שאלה אותך אם להפסיק ואם את לא מעוניינת אז היא תפסיק. אז אולי כדאי להבהיר לה אם את לא מעוניינת ולא רוצה, אז לא ללכת אליה, ולהבהיר לה שלא מתאים לך. אני לא יודעת בנות כמה אתן, אבל אני מניחה שכל הסיטואציה הבהילה אותך ואולי יעניין אותך לקרוא על זה בפורום זהות מינית. ואני מתארת לעצמי שזה לא קל, אבל אם את חושבת שזה אפשרי נראה לי שכדאי לנסות לדבר איתה ולהגיד לה איך הרגשת ושאת לא מעוניינת שזה ימשך. בהצלחה.
 

T o L Y

New member
ברור שזה ...

לא ימשיך.. זה קרה לפני הרבה זמן... פשוט קשה לי לשכוח את זה...
 
T o L Y

T o L Y יקרה מצטערת לשמוע על חויה שעברת ועל כך ההשפעות חוסר השינה והסיוטים... את היית בסטואציה שהייתה רעה לך...את קפאת ולא יכולת להגיב...לדברייך היא התעלמה ממך ולא ראתה שאת קפואה ומנותקת, אלה הייתה שקועה בעצמה.... החויה הזו הייתה עבורך טראומטית...ולכן ההשפעות וההרגשות הלא טובות שקשורות לאירוע.... ברוכה הבאה לפורום ...את לא תופסת מקום של אף אחת אני מקווה שתוכלי להיות חלק ממנו לקבל עזרה למען עצמך מחזקת אותך
 
למעלה