שלום לכולם.

calm

New member
שלום לכולם.

שאלתי היא בקשר ל asp.net. איך אני יכול לשלוח מצד הלקוח קוד xml לקובץ aspx? xml זה אני יוצר בצד הלקוח ואז מעוניין להעבירו בשלמותו אל השרת על מנת להכניס את הנתונים למסד הנתונים. הכנסתי את ה xml לשדה בטופס ושלחתי אותו ב-post לשרת. את הנתונים ניסיתי להכניס למשתנה בעזרת השיטה:
Request.Param("Xml string come here");​
אני מקבל הודעת שגיאה. איך עלי לעשות? תודה
 

raniar

New member
משלוח XML

אם הCLIENT שלך הוא COM כלומר HTML או VB6 תשתמש בxmlhttp כדי לשלוח אם מ.net ל .net תנסה דרך web service.
 

calm

New member
האם אין דרך...

לשלוח מקובץ עם סיומת html לקובץ aspx ללא xmlhttp? כלומר לשלוח את ה xml דרך טופס ב submit? תודה.
 
למעלה