שלום לכולם.
שאלתי היא בקשר ל asp.net. איך אני יכול לשלוח מצד הלקוח קוד xml לקובץ aspx? xml זה אני יוצר בצד הלקוח ואז מעוניין להעבירו בשלמותו אל השרת על מנת להכניס את הנתונים למסד הנתונים. הכנסתי את ה xml לשדה בטופס ושלחתי אותו ב-post לשרת. את הנתונים ניסיתי להכניס למשתנה בעזרת השיטה:
שאלתי היא בקשר ל asp.net. איך אני יכול לשלוח מצד הלקוח קוד xml לקובץ aspx? xml זה אני יוצר בצד הלקוח ואז מעוניין להעבירו בשלמותו אל השרת על מנת להכניס את הנתונים למסד הנתונים. הכנסתי את ה xml לשדה בטופס ושלחתי אותו ב-post לשרת. את הנתונים ניסיתי להכניס למשתנה בעזרת השיטה:
Request.Param("Xml string come here");
אני מקבל הודעת שגיאה. איך עלי לעשות? תודה