שלום לכולם!

שלום לכולם!

קוראים לי אלינור ואני בת 13 אני גרה באשקלון ויש לי סוס בקיבוץ , קוראים לו מלבורו והוא בן 10 , והוא סוס ערבי . אני מטורפת על סוסים ובכלל על חיות . אשמח להכיר עוד אנשים שאוהבים את החייה המופלאה הזאת! אם נצליח לארגן יציאה לשטח יהיה כייף ...
 

stary1

New member
ברוכה הבאה

שלום! קוראים לי שחף ואני בת 14 יש לי סוס חצי ערבי וחצי קוורטר אני מתה על סוסים ובכלל על בעלי חיים אני רוכבת בצפון הארץ יש לך אייסיקיו?
 

xtckhnhbk

New member
ג

האתר הזה בישבילך אבל אם בא לך לעזור לי אז בבקשה תביאי כמה אנשים שאת יכולה לאתר הזה http://www.life-animal.com ויש שם פורומים שונים וגם פורום סוסים ועוד מידע זה אתר על חיות תודה מאוד מאוד אם תעזרי
 
למעלה