אלינור רויזמן
New member
שלום לכולם!
קוראים לי אלינור ואני בת 13 אני גרה באשקלון ויש לי סוס בקיבוץ , קוראים לו מלבורו והוא בן 10 , והוא סוס ערבי . אני מטורפת על סוסים ובכלל על חיות . אשמח להכיר עוד אנשים שאוהבים את החייה המופלאה הזאת! אם נצליח לארגן יציאה לשטח יהיה כייף ...
קוראים לי אלינור ואני בת 13 אני גרה באשקלון ויש לי סוס בקיבוץ , קוראים לו מלבורו והוא בן 10 , והוא סוס ערבי . אני מטורפת על סוסים ובכלל על חיות . אשמח להכיר עוד אנשים שאוהבים את החייה המופלאה הזאת! אם נצליח לארגן יציאה לשטח יהיה כייף ...