שלום לכולם

may55

New member
אסטרלו קיבלתי חשק מסיניוריקה ואנו

יוצאים מחר לטייל לנחל שופט
 

אסטרלו

New member
היידה מאי קרידה, סאלי און

פוקו הקאמינאר אפייה, פואדה סר טה ב'אן הבשאר לוס ביראמואלוס...
 

may55

New member
חה חה ../images/Emo6.gifדוספאס דה קאמינאר

מביינה גאנה דה קומר
 

אסטרלו

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gifתתאפקי!../images/Emo6.gif

טיינס דה ב'יסטיר פוסטאן אן לה בודה, נו?
 
מזל טוב אי אלה אורה בואנה../images/Emo49.gif

נו סאבייה קה יה אי בודה, בשעה טובה, קואנדו ?????????????
 

רחילו

New member
שלום מאיצ'ו יו נו קאלה ב'ר אל ג'וגו

מאבסטה אואיר לוס גריטוס דה מימארידו דלה סאלה
 
קרידס -ציפורי הלילה הלדינואיות../images/Emo140.gif

איזה כיף לראות גם אותכם בשעה כזו במחשב. בדרך כלל אלה השעות שאני מתפנה ואף אחד כבר לא נמצא, והיום זה כיף. מה שלומכן קריד'ס?
 
למעלה