ברוכה הבאה תלתליקה
א אסטרלו New member 9/4/04 #20 היידה מאי קרידה, סאלי און פוקו הקאמינאר אפייה, פואדה סר טה ב'אן הבשאר לוס ביראמואלוס...
א אסטרלו New member 9/4/04 #29 ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gifתתאפקי!../images/Emo6.gif טיינס דה ב'יסטיר פוסטאן אן לה בודה, נו?
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gifתתאפקי!../images/Emo6.gif טיינס דה ב'יסטיר פוסטאן אן לה בודה, נו?
פ פישר היחידה New member 9/4/04 #38 מזל טוב אי אלה אורה בואנה../images/Emo49.gif נו סאבייה קה יה אי בודה, בשעה טובה, קואנדו ?????????????
מזל טוב אי אלה אורה בואנה../images/Emo49.gif נו סאבייה קה יה אי בודה, בשעה טובה, קואנדו ?????????????
פ פישר היחידה New member 9/4/04 #44 ../images/Emo49.gif../images/Emo50.gif../images/Emo57.gif קון טודו בואנו,אמור, אי "הזלחה"
ר רחילו New member 9/4/04 #17 שלום מאיצ'ו יו נו קאלה ב'ר אל ג'וגו מאבסטה אואיר לוס גריטוס דה מימארידו דלה סאלה
פ פישר היחידה New member 9/4/04 #22 קרידס -ציפורי הלילה הלדינואיות../images/Emo140.gif איזה כיף לראות גם אותכם בשעה כזו במחשב. בדרך כלל אלה השעות שאני מתפנה ואף אחד כבר לא נמצא, והיום זה כיף. מה שלומכן קריד'ס?
קרידס -ציפורי הלילה הלדינואיות../images/Emo140.gif איזה כיף לראות גם אותכם בשעה כזו במחשב. בדרך כלל אלה השעות שאני מתפנה ואף אחד כבר לא נמצא, והיום זה כיף. מה שלומכן קריד'ס?
פ פישר היחידה New member 9/4/04 #28 ני מאנקאש - דינגונוס ../images/Emo51.gif אפשר לחשוב שקבענו פגישה, איזה תאום....כיף