שלום לכולם

1934שלמה

New member
שלום לכולם

אני אספן ותיק של שטרות מכל העולם, מטבעות מכל העולם, ובולים. הייתי מעוניין להכיר אנשים לצורך החלפה.
 

kipod2

New member
שלום שלמה

האם תוכל לפרט ולהעלות תמונות? כך נוכל לדעת יותר על האוספים.
 

dan the man

New member
היי

שלום אני גם אספן מטבעות ושטרות מכל העולם ואני מאשדוד מאיפה אתה?
 

בּני

New member
שלמה ברוך הבא

כן כן, גם אני אספן מטבעות, מנסה להתמקד בדרום אמריקה אבל... שמחים תמיד להגדיל את מספר אספני המטבעות בפורום. שוב ברוך הבא בני
 

kerengil

New member
בני, לא ידעתי שאתה מתמקד בדרום

אמריקה. האם מטבעות של סול ושני סול מפרו מעניינים אותך? ובכלל לכל אספני המטבעות, יש לי כמה מטבעות פשוטים (איטליה, גרמניה, ספרד ועוד כמה מדינות בנאליות - אשמח להחליף בבולי אופניים!
 

בּני

New member
מנסה להתמקד

זו הגדרה יותר מדויקת
אם הסולים הם כמו בתמונה המצורפת אז יש לי אותם, תודה. ואם לא אז אשמח לתמונה. בכל מקרה, מכיוון שהייתי שלושה חודשים בפרו, ורכשתי שם מטבעות כסף במחירים מצחיקים, סביר להניח שיש לי את המטבעות, בכל מקרה אשמח לתמונה, אם הם שונים מהתמונה, כאמור. תודה בני
 

kerengil

New member
בני - בדיוק המטבעות האלו, למרות

שאני רואה שעל 3 מטבעות של סול אחד יש תאריכים שונים: 1991, 1992, 1993 - האם זה משנה?
 

בּני

New member
תלוי למי

יש כאלה שאוספים לפי שנים, אני אישית לא... בכל אופן תודה, אולי מישהו אחר יתעניין בהם?
 

python 4

New member
ברוך הבא, שלמה!

גם אני אוסף בולים, מטבעות ושטרות. יש לך איזה שהוא נושא איסוף ספציפי או שאתה 'אוגר'?
 

powo

New member
שלמה

אתה מוקף בידידים.אני אוסף מטבעות מנדט ישראל ושטרות מישראל אברהם
 

תמיר1991

New member
שלום לך שלמה!

שמי תמיר ואני אספן בולי ישראל וחלל, בן 13 בשבוע הבא, מת"א. אם יש לך בולים בשבילי אשמח לשמוע. והעיקר- לא לדאוג, אתה בחברה טובה, והחתימה (הכיתוב התחתון ביותר בהודעה הספציפית שהמשתמש בוחר לעצמו) שלי רק מוכיחה את זה. חג אורים שמח! תמיר.
 
למעלה