אמריקה. האם מטבעות של סול ושני סול מפרו מעניינים אותך? ובכלל לכל אספני המטבעות, יש לי כמה מטבעות פשוטים (איטליה, גרמניה, ספרד ועוד כמה מדינות בנאליות - אשמח להחליף בבולי אופניים!
אם הסולים הם כמו בתמונה המצורפת אז יש לי אותם, תודה. ואם לא אז אשמח לתמונה. בכל מקרה, מכיוון שהייתי שלושה חודשים בפרו, ורכשתי שם מטבעות כסף במחירים מצחיקים, סביר להניח שיש לי את המטבעות, בכל מקרה אשמח לתמונה, אם הם שונים מהתמונה, כאמור. תודה בני
שמי תמיר ואני אספן בולי ישראל וחלל, בן 13 בשבוע הבא, מת"א. אם יש לך בולים בשבילי אשמח לשמוע. והעיקר- לא לדאוג, אתה בחברה טובה, והחתימה (הכיתוב התחתון ביותר בהודעה הספציפית שהמשתמש בוחר לעצמו) שלי רק מוכיחה את זה. חג אורים שמח! תמיר.