שלום לכולם

אוצי

New member
שלום לכולם

שלום לכולם!! זאת פעם ראשונה שלי פה בפרום . בנתיים קראתי כמה הודעות וסיפורים ממש יפים. חשבתי שאולי אני הפרסם פה קטן שכתבתי קטן ותבאו את דעתכם זה יהיה ממש נחמד. רק רציתי לציין שאני כותבת קצת מוזר וגם סליחה מראש אל שגאות הכתיב (אם יש) -דיסלקציה. אז הנה : היא נולדה ב 8.8.88 ילדה יפה בבית קר. באותו היום בידוק ירד גשם. גשם באוגוסט??? אמא שלה לא רצתה אותה ואב??? למרות זאת נתנו לה אתה השם מזל . כדי שיהיה לה אולי קצת.... היא מתה ב12.2.01 ילדה יפה . בבית קר. באתו היום לא ירד גשם . ובגלל חוסר הנס שקרא לא היה שם אף אחד לא אם ולא אב לא חבר. היא מלאך מלאך המזל של משהו אחר.
 

nok0952

New member
גדול אחותי!!!התלהבתי...

ברוכה הבאה לצאט אני אדוה נעים מאוד ואני מקוה שתהני פה מתוקה
 

רותי ב.

New member
ברוכה הבאה, אוצי, ../images/Emo13.gif

והסיפור נחמד מאד.
וגם עצוב.
 

H2O

New member
מעניין

שלום לך וברוכה הבאה... מאיפה עלה לך הרעיון לסיפור כזה מיוחד? וגם אהבתי את האופן שבו נכתבו הדברים... אני מציעה לך להמשיך לכתוב כאן את סיפורייך...
 

*eve*

New member
י-פ-ה ש-ל-י.....

ככה באים, לוקחים כמה תמונות והולכים? בלי להרים טלפון אחר כך? בלי להיפגש בעזריאלי פעם במאתייים שנה לקפה? בלי לתכנן את הטיסה הבאה? ככה חלפה לה תהילת עולם? אוהבת המון, מלאכית אחת מסויימת.
 

H2O

New member
*eve*

תראי גם את יכולה להרים טלפון פה ושם...
 

-Annie-

New member
ברוכה הבאה, אוצי (קצת באיחור..) ../images/Emo39.gif ../images/Emo39.gif ../images/Emo39.gif

באמת סיפור יפה ומרגש לחשוב על ילדה בשם מזל. ילדה שנולדה להורים הלא נכונים, אולי...?
 
למעלה