שלום לכולם
שלום לכולם!! זאת פעם ראשונה שלי פה בפרום . בנתיים קראתי כמה הודעות וסיפורים ממש יפים. חשבתי שאולי אני הפרסם פה קטן שכתבתי קטן ותבאו את דעתכם זה יהיה ממש נחמד. רק רציתי לציין שאני כותבת קצת מוזר וגם סליחה מראש אל שגאות הכתיב (אם יש) -דיסלקציה. אז הנה : היא נולדה ב 8.8.88 ילדה יפה בבית קר. באותו היום בידוק ירד גשם. גשם באוגוסט??? אמא שלה לא רצתה אותה ואב??? למרות זאת נתנו לה אתה השם מזל . כדי שיהיה לה אולי קצת.... היא מתה ב12.2.01 ילדה יפה . בבית קר. באתו היום לא ירד גשם . ובגלל חוסר הנס שקרא לא היה שם אף אחד לא אם ולא אב לא חבר. היא מלאך מלאך המזל של משהו אחר.
שלום לכולם!! זאת פעם ראשונה שלי פה בפרום . בנתיים קראתי כמה הודעות וסיפורים ממש יפים. חשבתי שאולי אני הפרסם פה קטן שכתבתי קטן ותבאו את דעתכם זה יהיה ממש נחמד. רק רציתי לציין שאני כותבת קצת מוזר וגם סליחה מראש אל שגאות הכתיב (אם יש) -דיסלקציה. אז הנה : היא נולדה ב 8.8.88 ילדה יפה בבית קר. באותו היום בידוק ירד גשם. גשם באוגוסט??? אמא שלה לא רצתה אותה ואב??? למרות זאת נתנו לה אתה השם מזל . כדי שיהיה לה אולי קצת.... היא מתה ב12.2.01 ילדה יפה . בבית קר. באתו היום לא ירד גשם . ובגלל חוסר הנס שקרא לא היה שם אף אחד לא אם ולא אב לא חבר. היא מלאך מלאך המזל של משהו אחר.