שלום לכולם. שיהיה לנו יום שקט מלא בחיוכים. שולח חיבוק גדול לכולם. ג´וני בוי
ג גוני בוי. New member 8/8/01 #1 שלום לכולם. שיהיה לנו יום שקט מלא בחיוכים. שולח חיבוק גדול לכולם. ג´וני בוי
ג גוני בוי ומורני ! New member 8/8/01 #2 בוקר אור לי... צהריים טובים לכם! אלא אם כן יש עוד פדלאות כמוני???? אההה??? מצטרפת לג´וני ... יום שליו ושקט לכם! רני
בוקר אור לי... צהריים טובים לכם! אלא אם כן יש עוד פדלאות כמוני???? אההה??? מצטרפת לג´וני ... יום שליו ושקט לכם! רני