שלום לכולם!
אני חדש בפורום הזה ורציתי להציג את עצמי. לפני כמה עשרות שנים קיבלתי מדוד שלי אוסף ענק של בולים במתנה, אך בזמנו לא היה לי עניין בזה בכלל והאוסף היה שכוב במשך שנים באלבומים ישנים או סתם במגירה. עד לפני שנה, שידידה שלי נסעה לגרמניה ושאלה אותי מה להביא לי משם מתנה. מאחר ולא היה לי שום רעיון אחר, ביקשתי ממנה בולים מגרמניה. משום מה כשהיא הביאה לי את זה התעורר אצלי דחף אובססיבי להתחיל ולאסוף בולים. הוצאתי את האוסף הישן מהארון, קניתי אלבומים חדשים ויפים וסידרתי את כל הבולים מחדש לפי מדינות. כרגע אני בעליו הגאה של אוסף הכולל כ- 3000 בולים. חשבתי שיש לי אוסף גדול, עד שהזדמן לי שבוע שעבר להיכנס לחנות בולים באלנבי בת"א ושם העמדו אותי על טעותי... השארתי שם איזה 200 שקל.. התחלתי לקרוא את הפורום הזה כדי לוודא שאני לא היחיד שעדיין אוסף בולים בארץ. אני מה שקראתם לו 'אוגר' - אוסף הכל ולא לפי נושא מסויים, פשוט מפני שאני לא הצלחתי להבין מה הכיף בלאסוף רק חלק מהבולים ואת השאר לזרוק. אני אוסף את כל מה שבא לי ליד. בכל מקרה יש לי שאלה למומחים: יש לי מספר בולים עם כיתוב בערבית בלבד שאני לא מצליח לשייך לשום מדינה. האם מישהו מכיר אתר באינטרנט שבו ניתן לזהות את הבולים האלה? עשיתי כמובן חיפוש אך מצאתי רק אתרים לזיהוי בולים בעלי כיתוב ברוסית, יוונית או הודית, אך ערבית לא מצאתי. תודה!
אני חדש בפורום הזה ורציתי להציג את עצמי. לפני כמה עשרות שנים קיבלתי מדוד שלי אוסף ענק של בולים במתנה, אך בזמנו לא היה לי עניין בזה בכלל והאוסף היה שכוב במשך שנים באלבומים ישנים או סתם במגירה. עד לפני שנה, שידידה שלי נסעה לגרמניה ושאלה אותי מה להביא לי משם מתנה. מאחר ולא היה לי שום רעיון אחר, ביקשתי ממנה בולים מגרמניה. משום מה כשהיא הביאה לי את זה התעורר אצלי דחף אובססיבי להתחיל ולאסוף בולים. הוצאתי את האוסף הישן מהארון, קניתי אלבומים חדשים ויפים וסידרתי את כל הבולים מחדש לפי מדינות. כרגע אני בעליו הגאה של אוסף הכולל כ- 3000 בולים. חשבתי שיש לי אוסף גדול, עד שהזדמן לי שבוע שעבר להיכנס לחנות בולים באלנבי בת"א ושם העמדו אותי על טעותי... השארתי שם איזה 200 שקל.. התחלתי לקרוא את הפורום הזה כדי לוודא שאני לא היחיד שעדיין אוסף בולים בארץ. אני מה שקראתם לו 'אוגר' - אוסף הכל ולא לפי נושא מסויים, פשוט מפני שאני לא הצלחתי להבין מה הכיף בלאסוף רק חלק מהבולים ואת השאר לזרוק. אני אוסף את כל מה שבא לי ליד. בכל מקרה יש לי שאלה למומחים: יש לי מספר בולים עם כיתוב בערבית בלבד שאני לא מצליח לשייך לשום מדינה. האם מישהו מכיר אתר באינטרנט שבו ניתן לזהות את הבולים האלה? עשיתי כמובן חיפוש אך מצאתי רק אתרים לזיהוי בולים בעלי כיתוב ברוסית, יוונית או הודית, אך ערבית לא מצאתי. תודה!