שלום לכולם!!!

שלום לכולם!!!

טוב אחרי ההפקה של וראייטי שהיתה קשה נסעתי עם רעיתי לחופשה בברצלונה הקסומה. מה הגיד לכם,מילים רבות נכתבו על העיר המדהימה הזו,ואני רק יכול להמליץ לכם סעו לברצלונה. עקבתי במהירות על הפורום ופה הכל טוב... וטוב שכך ציון
 
ברוך שובך ציון..../images/Emo25.gif

וכן כמו שראית פה בפורום הכל טוב!!! שמחה שנהנת בברצלונה [אין כמו אתונה
] ועשית חיים... אז ברוך הבא..! מאיה..
 

F a d i

New member
ברוך השב ציון ידידי

שמח שנהנית... תמשיך להנות בחיים
 
למעלה