שלום לכולם!!! טוב אחרי ההפקה של וראייטי שהיתה קשה נסעתי עם רעיתי לחופשה בברצלונה הקסומה. מה הגיד לכם,מילים רבות נכתבו על העיר המדהימה הזו,ואני רק יכול להמליץ לכם סעו לברצלונה. עקבתי במהירות על הפורום ופה הכל טוב... וטוב שכך ציון