שלום לכולם

שלום לכולם

נעים מאוד אני דדי... מקווה להיות פעיל בפורום הזה אם זה מעניין אחד מכם אז אני הקלידן של איזקיס.. ולבחור שכתב לא מזמן על הטברנה של בזה באילת.. אם היית שם ביום חמישי בטח ראית אותי מנגן עם איזקיס
 
על מי אתה מדבר?

אם על עופר לוי אז כן חלקית.. ואני כאן בשביל לדבר על מוזיקה יוונית... למרות שאף אחד לא ההגיב
 

F a d i

New member
ברוך הבא דדי...מקווה שתהנה כאן

מוזמן להשתתף ולהיות פעיל ברוך הבא..
 
למעלה