המלך עופר לוי
New member
שלום לכולם
נעים מאוד אני דדי... מקווה להיות פעיל בפורום הזה אם זה מעניין אחד מכם אז אני הקלידן של איזקיס.. ולבחור שכתב לא מזמן על הטברנה של בזה באילת.. אם היית שם ביום חמישי בטח ראית אותי מנגן עם איזקיס
נעים מאוד אני דדי... מקווה להיות פעיל בפורום הזה אם זה מעניין אחד מכם אז אני הקלידן של איזקיס.. ולבחור שכתב לא מזמן על הטברנה של בזה באילת.. אם היית שם ביום חמישי בטח ראית אותי מנגן עם איזקיס