שלום לכולם...
לאלו שמבינים בכרטיסים של רכבת ישראל. אם למשל אני קונה כרטיס הלוך ושוב בתאריך מסויים, יוצא לחו"ל לשבוע וחצי, כאשר אני חוזר חזרה לארץ, אני אוכל לשהתמש בכרטיס זה, למרות שחלפו שבוע וחצי? תודה מראש לעונים
שלום לכולם...
לאלו שמבינים בכרטיסים של רכבת ישראל. אם למשל אני קונה כרטיס הלוך ושוב בתאריך מסויים, יוצא לחו"ל לשבוע וחצי, כאשר אני חוזר חזרה לארץ, אני אוכל לשהתמש בכרטיס זה, למרות שחלפו שבוע וחצי? תודה מראש לעונים