שלום לכולם...

מצב
הנושא נעול.
שלום לכולם...

שלום לכולם...
לאלו שמבינים בכרטיסים של רכבת ישראל. אם למשל אני קונה כרטיס הלוך ושוב בתאריך מסויים, יוצא לחו"ל לשבוע וחצי, כאשר אני חוזר חזרה לארץ, אני אוכל לשהתמש בכרטיס זה, למרות שחלפו שבוע וחצי? תודה מראש לעונים
 

levikon

New member
כן. עד כמה שאני יודע אתה בהחלט יכול.

שלום לכולם...
לאלו שמבינים בכרטיסים של רכבת ישראל. אם למשל אני קונה כרטיס הלוך ושוב בתאריך מסויים, יוצא לחו"ל לשבוע וחצי, כאשר אני חוזר חזרה לארץ, אני אוכל לשהתמש בכרטיס זה, למרות שחלפו שבוע וחצי? תודה מראש לעונים
כן. עד כמה שאני יודע אתה בהחלט יכול.
התוקף של כרטיס רכבת הוא שנה כמדומני. כדי להיוט בטוח אתה מוזמן להתקשר לשרות לקוחות של ר"י ולשאול. בהצלחה!
 
תודה על תשובתך...

כן. עד כמה שאני יודע אתה בהחלט יכול.
התוקף של כרטיס רכבת הוא שנה כמדומני. כדי להיוט בטוח אתה מוזמן להתקשר לשרות לקוחות של ר"י ולשאול. בהצלחה!
תודה על תשובתך...
אני בהחלט אתקשר מחר לשרות לקוחות על מנת להיות בטוח בזה. מס' הטלפון של ר"י הוא 5770* נכון?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה