זורם עם החיים
New member
שלום לכולם
שלום,אני חדש בפורום,אבל חלקכם מכירים אותי מ"הלל". הספקתי קצת להציץ בפורום, אבל לא יותר מידי. אני מקווה שתקבלו אותי בברכה
שלום,אני חדש בפורום,אבל חלקכם מכירים אותי מ"הלל". הספקתי קצת להציץ בפורום, אבל לא יותר מידי. אני מקווה שתקבלו אותי בברכה