ז זורם עם החיים New member 21/1/03 #22 בקיצור, אנשים יקרים/נשים יקרות,הספקתי לטעום מעט מהפורום, אבל אצטרך כרגע לנטוש,אני מקווה שבזמן הקרוב אוכל להכנס ליותר זמן ואף להשתתף בצורה אקטיבית. שיהיה לכם יום מקסים.
בקיצור, אנשים יקרים/נשים יקרות,הספקתי לטעום מעט מהפורום, אבל אצטרך כרגע לנטוש,אני מקווה שבזמן הקרוב אוכל להכנס ליותר זמן ואף להשתתף בצורה אקטיבית. שיהיה לכם יום מקסים.