7 שנים אחרי המבול
New member
שלום לכולם
רציתי להציג את עצמי מאז קטנותי ידעתי שאני לא אוכל להיות דוס רגיל כלומר, אחד כזה שעושה מה שצריך וזהו. תמיד היה ברור לי שאני אבדוק בצורה הכי רצינית ואם לא מתאים לי, אני חותך. במחשבה הזו הלכתי לישיבה לתדהמתי הישיבה אפילו לא התימרה להתמודד עם הבעיות שהצבתי. מבחינתם הישיבה קיימת בשביל מי שמקבל על עצמו עול תורה ועול מיצוות וכל הבעיות יפתרו תוך כדי לימוד... כמובן שלא יכולתי להשלים עם האפשרות הזו אז מה שעשיתי זה שיצאתי לחיפוש עצמאי. מה שרציתי להגיע אליו זה שתהיה לי סיבה טובה למה (לעזעזל) לקיים מיצוות. כיום לאחר 7 שנים אני חייב להודות שיש לי משהו בידיים והייתי רוצה לשתף את האנשים כאן על מנת לדעת אם מה שהגעתי אליו שווה גם בשביל אנשים אחרים.
רציתי להציג את עצמי מאז קטנותי ידעתי שאני לא אוכל להיות דוס רגיל כלומר, אחד כזה שעושה מה שצריך וזהו. תמיד היה ברור לי שאני אבדוק בצורה הכי רצינית ואם לא מתאים לי, אני חותך. במחשבה הזו הלכתי לישיבה לתדהמתי הישיבה אפילו לא התימרה להתמודד עם הבעיות שהצבתי. מבחינתם הישיבה קיימת בשביל מי שמקבל על עצמו עול תורה ועול מיצוות וכל הבעיות יפתרו תוך כדי לימוד... כמובן שלא יכולתי להשלים עם האפשרות הזו אז מה שעשיתי זה שיצאתי לחיפוש עצמאי. מה שרציתי להגיע אליו זה שתהיה לי סיבה טובה למה (לעזעזל) לקיים מיצוות. כיום לאחר 7 שנים אני חייב להודות שיש לי משהו בידיים והייתי רוצה לשתף את האנשים כאן על מנת לדעת אם מה שהגעתי אליו שווה גם בשביל אנשים אחרים.