לכל אפסלון יש דלתא
New member
שלום לכולם
חדשה כאן.
קצת על עצמי...
חרדית בחוץ אתאיסטית בארון משנות העשרה (על משקל יהודי בבית ואדם בחוץ.... ), שואפת לגיל 25 מצידו הימני, רווקה
עברתי את המסלול המוכר והידוע של יסודי בית יעקב. סמינר בית יעקב. תעודת הוראה (ועוד ביהדות
) עבדתי גם כמורה בסמינר שבו למדתי כבחורה במשך כמה שנים,
מכירה את הפורומים כאן רק מהסתכלות מהצד אף פעם לא באופן פעיל. אבל אחרי אפיק מעבר אינטינסבי הצלחתי להתקבל לפקולטה בה אני מתעדת ללמוד והידיעה שאולי השינוי בדרך נתן לי קצת אומץ לצאת מהשריון.
זהו לבינתים
חדשה כאן.
קצת על עצמי...
חרדית בחוץ אתאיסטית בארון משנות העשרה (על משקל יהודי בבית ואדם בחוץ.... ), שואפת לגיל 25 מצידו הימני, רווקה
עברתי את המסלול המוכר והידוע של יסודי בית יעקב. סמינר בית יעקב. תעודת הוראה (ועוד ביהדות
מכירה את הפורומים כאן רק מהסתכלות מהצד אף פעם לא באופן פעיל. אבל אחרי אפיק מעבר אינטינסבי הצלחתי להתקבל לפקולטה בה אני מתעדת ללמוד והידיעה שאולי השינוי בדרך נתן לי קצת אומץ לצאת מהשריון.
זהו לבינתים