ומדגיש שוב
אני ממש, אבל ממש, לא ממליץ לאף אחד לנסות להדפיס את זה ולנופף את זה לפקיד שלא מודע להנחיה הזאת. אל תנסו לחנך פקידי הגירה, אתם לא יודעים מה מצב הרוח של הפקיד, כמה אנשים יש מאחוריכם בתור, וכו'. למלא landing card זה פשוט וקל, ולא מוריד מכבודו של אף אחד גם אם אין בכך צורך.