שלום לכולם אהלן. ביום שני הקרוב נפתחים לימודי ערב בעריכה לשונית, יש כאן מישהו שנרשם לקורס?
T tzahi1980 New member 11/11/10 #1 שלום לכולם אהלן. ביום שני הקרוב נפתחים לימודי ערב בעריכה לשונית, יש כאן מישהו שנרשם לקורס?