שלום לכולם
אני דיי חדשה פה ויש לי המון שאלות לפניי כ3 שנים גילו אצלי אנדומטריאוזיס ועברתי ניתוח בעקבות הגילוי מהרופא נאמר לי כי אכן הוסרו ההידבקויות אך לא כולן (לא שהבנתי מה זה אומר) מאז קיבלתי גם זריקות דפו פרוורה ואח"כ עברתי לגלולות מאז ועד היום אבל עכשיו יש לי המון שאלות מה קורה מבחינת הפריון אני רוצה להיתחתן ואכן להביא ילדים הרופא אומר שכשיגיע הרגע נעשה בדיקות וכו' אבל אני לא רוצה לחכות עד שיגיע הרגע אני רוצה לדעת היום מה הם הסיכויים אתן הנשים שעברתן זאת כבר מה לכן יש להגיד בבקשה עזרו לי תודה
אני דיי חדשה פה ויש לי המון שאלות לפניי כ3 שנים גילו אצלי אנדומטריאוזיס ועברתי ניתוח בעקבות הגילוי מהרופא נאמר לי כי אכן הוסרו ההידבקויות אך לא כולן (לא שהבנתי מה זה אומר) מאז קיבלתי גם זריקות דפו פרוורה ואח"כ עברתי לגלולות מאז ועד היום אבל עכשיו יש לי המון שאלות מה קורה מבחינת הפריון אני רוצה להיתחתן ואכן להביא ילדים הרופא אומר שכשיגיע הרגע נעשה בדיקות וכו' אבל אני לא רוצה לחכות עד שיגיע הרגע אני רוצה לדעת היום מה הם הסיכויים אתן הנשים שעברתן זאת כבר מה לכן יש להגיד בבקשה עזרו לי תודה