שלום לכולם

nonick6

New member
שלום לכולם

אני חדש בפורום ואני רוצה לקנות מחשב נייד עכשיו אין לי מושג כל כך לגבי מחשבים ניידים אני מבין קצת בנייחים חבר המליץ לי על hp חיפשתי באינטרנט וראיתי מחשב hp pavilon 6510 והוא יחסית עם נתונים גבוהים עם מחיר סביר המחשב מיועד כרגע לסרטים שירים אופיס ואינטרנט ובעתיד הקרוב בע"ה ללימודים אני אשמח אם תתנו לי חוות דעת על המחשב מה טוב בו ומה לא טוב בו ואם אתם ממליצים על המחשב והסידרה הזאת בכלל או שאתם ממליצים על מחשב אחר שיש לו גם נתונים טובים יחסית למחחיר משהו בסביבות 5k בעיקרון חיפשתי בפורום פרטים על המחשב הספציפי הזה ולא מצאתי
 

RoyBO

New member
תעשה חיפוש בפורום

רק בעמוד הראשון יש עליו שתי הודעות נראה לי
 

nonick6

New member
..

עשיתי חיפוש אבל מצאתי רק שרשורים עם אנשים שיש להם בעיות כלשהם לא מצאתי שרשור שמדבר עם הדגם הזה ספציפית ואומר מה טוב למה לא טוב לא הצלחתי גם להבין מכל השרשורים אם המחשב הזה טוב או לא
 

nonick6

New member
עשיתי חיפוש

רשמתי שם חוות דעת המלצות ואני נורא מצטער לא מצאתי... שמע אני לא מכריח אף אחד לעזור אני רק מבקש...
 

nonick6

New member
....

הצרכים:אינטרנט,אופיס,שירים סרטים ובעתיד הקרוב כנראה ללימודים שאני לא יודע מה זה דורש התקציב הוא בסביבות 5000 שקל חשוב לי שזה יהיה מחשב יחסית חזק שיחזיק לי הרבה זמן ושהחברה לא עושה בעיות והתמיכה במעבדות שלהם טובה http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=5448&perur=4
 

nonick6

New member
אני לא סגור על זה

אבל כנראה הנסדת חשמל או אלקטרוניקה לא החלטתי סופית עוד
 

RoyBO

New member
אני מתחיל חשמל השנה (עוד חודש)

לפי מה שהבנתי חשוב מחשב עם מעבד חזק כי משתמשים בתוכנות עיבוד.
 

RoyBO

New member
אגב זה לא חשמל או אלקטרוניקה זה

תואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה.
 

nonick6

New member
כן אני יודע

אבל אני עדיין לא יודע לאיזה מקצוע אני רוצה עוד לפנות.. אבל בעיקרון זה יהיה באיזור של התחומים האלה
 

RoyBO

New member
סבבה.

אם אתה לא מתחיל ללמוד השנה אז מה פשר הדחיפות למחשב? הייתי ממליץ להמתין ולחסוך עוד.
 

nonick6

New member
כי...

אנחנו 3 אנשים בבית על אותו מחשב ונימאס לי אני רוצה מחשב משלי אז אני חוסך כבר 3חודשים לזה ועכשיו יש לי לזה כסף אז אני רוצה לקנות לפני שאני יבזבז...
 

nonick6

New member
הלוואי ויכולתי...

(להיות ילד גדול..) קיצר תמיד רציתי מחשב נייד ועכשיו אני יכול אז מה אתה אומר על המחשב???
 

RoyBO

New member
אני אומר שתקנה נייח

תוכל לקנות מחשב הרבה יותר טוב.
 

nonick6

New member
אני כמעט בטוח שאפשר לקנות מחשב נייח

במחיר הזה שהוא הרבה יותר טוב אז לפי מה שאני מבין ממה שאתה אומר שלא כדי לגעת במחשב הזה
 

RoyBO

New member
אל תהיה "כמעט" תהיה בטוח!

ב5K אתה קונה מחשב דואל קור מעבד אינטל עם 8600GTS אם אפילו 8800GTS
 
למעלה