שלום לכולם

CaptainOok

New member
כוסיות...?../images/Emo12.gif

ליזי...? כוסית? תגיד לי, אי פעם פגשת אות...ה?
 

Bajoran Priest

New member
הו הו, אם פגשתי את ליזי.

הו הו, תשמע חביבי... אולי נשאיר את הסיפור הזה ליום אחר
 

Bajoran Priest

New member
חוץ מהסדרה שאני חי בה

שנקראת "משה ודוד". או אולי "דוד ומשה". או אולי פשוט "דוד" ? או "משה"? או אולי...אולי...אולי....<וכך הוא המשיך את עצם היום הזה>
 

CaptainOok

New member
אופס...../images/Emo5.gif

הייתי בטוח שהוא כתב שהוא כבר ראה את כל TNG. עכשיו, בקריאה חוזרת, מסתבר שלא. אז בנאדם! לך תראה TNG!
 

itstzar

New member
נו באמת, בטח גם נכשלת

במבחן הIQ שהיה אתמול בטלוויזיה
 
תגובה מאוחרת

טוב, אז כמו שאמרו כבר לפני כדאי לראות את TNG וTOS גם כדי להבין את וויאג'ר וDS9, ועוד יותר כדי להבין את אנטרפרייז, שהיא פריקוול והרמזים לסדרות האחרות בה הרבה יותר מרומזות ולא ברורות (הבנת,למשל, מיהו ד"ר סוניג?). חוץ מזה, כדאי לך לקרוא את הstar trek 101 שהופיע באתר הרשמי, המיועד למי שרק לאחרונה התחיל לראות מס"ב.
 

hgal

New member
אתם יכולים להגיד לי בבקשה

מה אומר כל קיצור DS9 זה חלל עמוק 9 ET אנטרפרייז מה עם השאר ? אני מרגיש מה זה לא קשור..
 

S h a y 9 9 9

New member
ככה

TOS הסידרה המקורית TAS- הסידרה המצויירת TNG הדור הבא DS9 או DSN חלל עמוק 9 VOY וויאג'ר ENT אנטרפרייז ויש גם ויכוח קטן אם זה מס"ב או מב"כ בכל מקרה זה מסע בן כוכבים יש גם שכותבים ST ויש כאלה שמצרפים הכל ביחד למשל- STTNG- מסע בין כוכבים הדור הבא
 
למעלה