טוב, אז כמו שאמרו כבר לפני כדאי לראות את TNG וTOS גם כדי להבין את וויאג'ר וDS9, ועוד יותר כדי להבין את אנטרפרייז, שהיא פריקוול והרמזים לסדרות האחרות בה הרבה יותר מרומזות ולא ברורות (הבנת,למשל, מיהו ד"ר סוניג?). חוץ מזה, כדאי לך לקרוא את הstar trek 101 שהופיע באתר הרשמי, המיועד למי שרק לאחרונה התחיל לראות מס"ב.
TOS הסידרה המקורית TAS- הסידרה המצויירת TNG הדור הבא DS9 או DSN חלל עמוק 9 VOY וויאג'ר ENT אנטרפרייז ויש גם ויכוח קטן אם זה מס"ב או מב"כ בכל מקרה זה מסע בן כוכבים יש גם שכותבים ST ויש כאלה שמצרפים הכל ביחד למשל- STTNG- מסע בין כוכבים הדור הבא