שלום לכולם ../images/Emo13.gif
למטה לפרק הראשון בVOY(אם זה ספויילר בכלל) אני חדש כאן בפורום ואני אוהב מדע בדיוני אבל אף פעם לא התעמקתי בסדרות הטרק,ראיתי את כל הסרטים כמה פרקים ב TNG וממש בקושי את DS9 ועל VOY בכלל אין מה לדבר אפילו לא פרק אחד (מה הוא רציני,אוי המשיגנה...) אבל התחלתי לראות את ENT מאמצע עונה שניה ופשוט נהנתי מהסדרה למרות שהיו עליות ומורדות במהלך עונה שניה ושלישית - הרביעית רק משתבחת מפרק לפרק במיוחד הפרקים עם ד"ר סונג... אבל הכל מבולגן אצלי,אתם בפורום מדברים על קשרים בין גזעים,מלחמות, התחלתי אתמול לראות את הפרק הראשון של VOY וממש ממש לא הבנתי מי אלו "מקיס" או "maquis" ולמה הם במלחמה עם הקרדסים שבכלל אין לי מושג מי אלה (לא נלחמו בבג'ורים בDS9?) בעעעעע איזה סלט.... ובכלל בתור מישהו שלא ראה הרבה ST האם כדאי להתחיל לראות דוקא מהסדרה VOY? או שאולי סדרה אחרת? פשוט לפי מה שהבנתי VOY הייתה סדרה טובה מאד. סורי אם יהיו לי הרבה שאלות