שלום לכולם

ששק

New member
דודי, ברוך הבא....

מקווים שתהנה מהשהייה כאן... כמונו
 

דפדפ

New member
ברוך הבא, אמנם בפאזה מאוחר מכולם

אבל מכל ה
ואכן טוב שיש לחיפנים עוד תגבורת, שכן כך תהיה הצדקה לקיים את המפגש הבא בעירנו. שיהיה לך בכיף אתנו.
 
למעלה