דודי...דודי...התותח... סתאם כי בא לי לדבר... ברוך הבא.
ד דפדפ New member 26/7/01 #27 ברוך הבא, אמנם בפאזה מאוחר מכולם אבל מכל ה ואכן טוב שיש לחיפנים עוד תגבורת, שכן כך תהיה הצדקה לקיים את המפגש הבא בעירנו. שיהיה לך בכיף אתנו.
ברוך הבא, אמנם בפאזה מאוחר מכולם אבל מכל ה ואכן טוב שיש לחיפנים עוד תגבורת, שכן כך תהיה הצדקה לקיים את המפגש הבא בעירנו. שיהיה לך בכיף אתנו.