שלום לכולם

שלום לכולם ../images/Emo13.gif

היי לכולם אני גולש בפורום אי או אל בפורום אורט ובפורום על השולחן במהלך קורס קונדיטורים הזמינה אותי מיכל המדהימה שגולשת איתכם כאן לבוא הינה לפורום הזה ולהתרשם האמת???.. התרשמתי
אז שמח להיכנס לכאן ומקווה שאוכל להיעזר וגם להיות לעזר בנושא המתכונים וכל השאר דודי.
 

rubin

New member
ברוך הבא דודי.......... ../images/Emo6.gif

עכשיו יש לנו עוד נציג שיכול לדווח לנו על הקורס בבישולים.
 
היי דודי, ברוך הבא לפורום שלנו ../images/Emo39.gif

מיכל אתה מתכוון לשיגריס? או לדרולי? לפי עיר המגורים זאת בטח שיגריס...
 
התקשרתי בצהרים כמה פעמים

והיית בממתינה. אח"כ כבר הלכתי ללימודים וחזרתי רק הרגע.
 

שיגריס

New member
קיבלתי. רות. עבור.

וסחתיין על מהירות הקריאה. מתי הספקת? בסופשבוע?
 

droli

New member
לא להיסחף... זה פורום אוכל ולא

פורום תמונות. יו הבכתם אותי...
 

droli

New member
ברוך הבא אורח!

מה קורה? מה העניינים? תראה, רשמתי להם את כל המתכונים שקיבלנו השבוע. אז מה - נכון פורום אחלה? ביום שני יש לנו מפגש, ואני רוצה לנסות לשחזר את הפאי פסיפלורה שעשינו, ואת הפאי ריקוטה שלא הקבוצה שלנו עשתה. אתה מוזמן לבוא למפגש אם בא לך. הוא מתקיים בנתניה ביום שני בערב. מקווה שתרגיש בנוח בביתנו. מיכל
 
למעלה