דודי מחיפה
New member
שלום לכולם ../images/Emo13.gif
היי לכולם אני גולש בפורום אי או אל בפורום אורט ובפורום על השולחן במהלך קורס קונדיטורים הזמינה אותי מיכל המדהימה שגולשת איתכם כאן לבוא הינה לפורום הזה ולהתרשם האמת???.. התרשמתי
אז שמח להיכנס לכאן ומקווה שאוכל להיעזר וגם להיות לעזר בנושא המתכונים וכל השאר דודי.
היי לכולם אני גולש בפורום אי או אל בפורום אורט ובפורום על השולחן במהלך קורס קונדיטורים הזמינה אותי מיכל המדהימה שגולשת איתכם כאן לבוא הינה לפורום הזה ולהתרשם האמת???.. התרשמתי