מותק של ילדה10
New member
שלום לכולם!!!!!!!!!!!!1
אני חדשה פה... ולא מזמן סיימתי לראות כל הסרטים מ1-6 ומה שיש לי להגיד שזה פשוטטטט מהממם ומדהיםם ועכשיו כל מי שאני מכירה,אני אומרת לה שהיא חייבת לראות את זה.. אז אני מקווה להשתלב פה מהר.. המשך יום טוב לכולם...
אני חדשה פה... ולא מזמן סיימתי לראות כל הסרטים מ1-6 ומה שיש לי להגיד שזה פשוטטטט מהממם ומדהיםם ועכשיו כל מי שאני מכירה,אני אומרת לה שהיא חייבת לראות את זה.. אז אני מקווה להשתלב פה מהר.. המשך יום טוב לכולם...