שלום לכולם!!!!!!!!!!!!1

שלום לכולם!!!!!!!!!!!!1

אני חדשה פה... ולא מזמן סיימתי לראות כל הסרטים מ1-6 ומה שיש לי להגיד שזה פשוטטטט מהממם ומדהיםם ועכשיו כל מי שאני מכירה,אני אומרת לה שהיא חייבת לראות את זה.. אז אני מקווה להשתלב פה מהר.. המשך יום טוב לכולם...
 

AceMagician

New member
השתלבות מהירה ונעימה../images/Emo13.gif

נקווה לראותך גם במפגש
 

Obi Dan Kenobi

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo13.gif

אני בטוח שתהני
על כל שאלה, תהייה, הצעה, תאורייה או משהו שתרצי לשתף - נשמח לעזור.
 

Heathen Dawn

New member
היי! ../images/Emo13.gif

"פשוט מהמם ומדהים" - אכן. בשבילי, אפילו יותר מזה: אחת החוויות המעצבות של החיים שלי. הרגשתי חלקים ממני נבנים עם כל סרט, עד שראיתי את נקמת הסית', לטעמי הטוב מכולם, ונהייתי לעומד על הרגליים. May the Force be with you!
 
למעלה