ככהזהבחיים
New member
שלום לכולם - רק שאלה...
ונניח שנפגשתם עם איזה אקס ונניח שמערכת היחסים עם הבנזוג הנוכחי היתה על הפנים בשלב זה ונניח שממש כעסתם ונניח שבגדתם עם אקס ונניח שהוא ממש הילל ושיבח וגרם לכם להרגיש ממש טוב ... האם יש מצב שלא תרגישו אשמה? האם יש מצב שתרצו לחזור על זה ? ואם כן איך? (אקסים , אנשים לא מוכרים מהאינטרנט , אנשים שמפרגנים לכם בעבודה וכאלה ...) שאלות ליום ראשון ...
ונניח שנפגשתם עם איזה אקס ונניח שמערכת היחסים עם הבנזוג הנוכחי היתה על הפנים בשלב זה ונניח שממש כעסתם ונניח שבגדתם עם אקס ונניח שהוא ממש הילל ושיבח וגרם לכם להרגיש ממש טוב ... האם יש מצב שלא תרגישו אשמה? האם יש מצב שתרצו לחזור על זה ? ואם כן איך? (אקסים , אנשים לא מוכרים מהאינטרנט , אנשים שמפרגנים לכם בעבודה וכאלה ...) שאלות ליום ראשון ...