שלום לכולם\ן

Roy Buchanan

New member
שלום לכולם\ן

אני חדש כאן בפורום,אך לא בעולם המוסיקה,מנגן על גיטרה קלאסית מכיתה ו '(עתיק..כן),כרגע מחפש חשמלית(רצוי es 335..תלוי בתקציב שיהיה). סגנונות מועדפים לנגינה:בעיקר פלמנקו ובלוז אבל אני אוהב כמעט את כל סוגי המוסיקה (כל עוד זה מדבר אלי כמובן) ובהתאם כשנחה עלי הרוח,גם לנגן אותם. עד כאן שידורי להיום. שאו ברכה:)
 

Aviraman

New member
בודגוב?

אצל בודגוב לפי מה שראיתי באתר יש נפח בסביבות בקצת מעל 4 אלף, שווה ממש לבדוק.
 
למעלה