Roy Buchanan
New member
שלום לכולם\ן
אני חדש כאן בפורום,אך לא בעולם המוסיקה,מנגן על גיטרה קלאסית מכיתה ו '(עתיק..כן),כרגע מחפש חשמלית(רצוי es 335..תלוי בתקציב שיהיה). סגנונות מועדפים לנגינה:בעיקר פלמנקו ובלוז אבל אני אוהב כמעט את כל סוגי המוסיקה (כל עוד זה מדבר אלי כמובן) ובהתאם כשנחה עלי הרוח,גם לנגן אותם. עד כאן שידורי להיום. שאו ברכה
אני חדש כאן בפורום,אך לא בעולם המוסיקה,מנגן על גיטרה קלאסית מכיתה ו '(עתיק..כן),כרגע מחפש חשמלית(רצוי es 335..תלוי בתקציב שיהיה). סגנונות מועדפים לנגינה:בעיקר פלמנקו ובלוז אבל אני אוהב כמעט את כל סוגי המוסיקה (כל עוד זה מדבר אלי כמובן) ובהתאם כשנחה עלי הרוח,גם לנגן אותם. עד כאן שידורי להיום. שאו ברכה