שלום לכולם! מספר שאלות

Danona7

New member
שלום לכולם! מספר שאלות

האם אני יכולה לקחת באו"פ כמה קורסים בלי קשר לתואר כלשהו? פשוט אני עדיין לא סגורה מה אני רוצה ללמוד, אני מעוניינת להירשם לכמה קורסים בתחומים שונים, לבדוק איך ילך לי, האם אני אהיה טובה בזה, אם זה יעניין אותי ועל סמך זה כבר לבחור תואר ולהמשיך כבר בקורסים של אותו תואר שאני אבחר. ואם זה כן אפשרי להירשם רק לקורס אחד או/ו שניים ולא להירשם לתואר בנתיים, האם כשאני אחליט להמשיך ולהירשם לתואר יכירו לי בקורס הזה למרות שנרשמתי עליו לא במסגרת לימודים לתואר? כי חבל אם יחייבו אותי לעשות אותו פעמיים, זה גם עולה בסביבות 2000 ש"ח , אם אני לא טועה. תודה למי שיכול ענות לי!
 
את יכולה

לא יחיבו אותך לעשות שוב קורס שעברת. אבל יש עניין של קורסים חופפים שאם את לומדת את שניהם את מקבלת פחות נקודות עליהם. יש גם עניין של קורסי חובה ואולי תעשי קורסים שלא יחשבו לך לתואר. בקיצור את יכולה אבל כדאי לך להחליט מראש מה את בדיוק רוצה.
 

vasermann

New member
וביתר פרוט...

באו"פ נרשמים לקורסים, ולא לתואר. את יכולה להרשם לקורס וללמוד נושא מסוים, סתם כי זה מעניין אותך. כל קורס שסיימת מקנה לך נקודות זכות (נ"ז), ואם תחליטי שאת מעוניינת להשלים תואר כלשהו, הנ"ז יצברן לזכותך. מצד שני, אם את רוצה ללמוד כלכלה, את לא יכולה לצבור נ"ז במדעי הרוח, למשל (אולי קורס אחד או שניים, אך לא יותר), כך שאם תקחי קורסים ממגוון רחב של תחומים, אולי לא תוכלי לנצל את כל הנקודות שהם הקנו לך. בהצלחה!
 
למעלה