שלום לכולם. חדש בפורום

Tau29

New member
שלום לכולם. חדש בפורום

באמת יהיה נחמד להוציא קצת החוצה משהו שסגור בפנים
. אז ככה, בשנת 2001 הייתה לי תאונת עבודה וכשנה לאחר מכן עברתי ניתוח בעמוד שדרה כי נוסף לפריצת דיסק מצאו לי על הדרך גם גידול (היה שפיר, וטוב שכך טפו טפו טפו). אני מניח שהדיכאון בעקבות כך היה הדרגתי, אבל הנה עכשיו, עשר שנים אחרי, אני מוצא את עצמי כמו ממשיך בחיי אבל לא ממש ממשיך. כלומר, מאז הניתוח הסתגרתי יותר (ואני טיפוס מסוגר גם ככה, אז לא ממש ייחסתי חשיבות), ופעילות ספורטיבית הזנחתי (כאילו הרגשתי שאני עשוי מסוכר, שכל דבר יגרום לי כבר נזק בלתי הפיך). התכנסתי יותר ויותר בבדידות שלי, סיגלתי לעצמי אורח חיים יותר פשטני, בלי הרבה "הרפתקאות". והייתי פעם יוצא לטיולים ארוכים, פעילויות ספורטיביות וכיו"ב. היום אני בן 34, עם עבודה מסודרת וקבועה (לפחות זה. קשה לי להאמין מה אעשה אם אחזור להתרוצצויות בין חברות כוח אדם), לא מתלונן על שכר, עדיין כוחי במותניי למרות ההקרנות לרגליים (נשמע מזדקן לגילי, הא?). למרות שיש את הכאבים הרגילים בבוקר, אפשר להגיד שהסתגלתי כך שכדורים אני כבר לא צריך (תופעות הלוואי שלהם יותר מפריעות לי גם ככה). אני משתדל לעשות לי הליכות בכל יום, ודווקא מאתגר את עצמי ע"י שינוי מהירות הליכה, שינויי מסלול, אבל בתכל'ס אני רואה שהגב יותר מתעייף מהדברים הפשוטים כמו ניקיון בית. השינוי הזה די שינה לי סדר עדיפויות בחיים שלי, וחיי החברה שלי (עדיין) שואפים לאפס. אני מניח שלפני שזה קרה לא היה לי כלום מהבחינה הזאת ולאחר מכן זה סתם המשיך וגם החריף, כי ניתקתי יותר קשרים. אז אולי אפשר לקרוא לי "השפן של אנרג'ייזר". כי אני ממשיך וממשיך, אבל בפנים - בנשמה - קצת ריק. סתם רציתי לשתף. נחמד שיש במה לפרוק.
בהצלחה לפורום.
 
ברוך הבא


קראתי את מה שכתבת בכאב, אבל גם בהבנה גדולה. אינ חושבת שכמעט אצל כל חולי הכאב או המחלות הכרוניות למיניהן יש אלמנט שלהסתגרות והתבודדות, וויתור על פעילויות כאלה ואחרות. הסיבה העיקרית, כמו שכתבת, היא גם חשש ופחד מפני מה שעלול לקרות,וגםסוג של עייפות מן הכאב, שגורמת לאי רצון לשנות מצב, עדיף כבר להישאר בבית מאשר להתארגן על יציאה או בילוי, שדורשים שינוי כללי של המצב. שינויים כאלה בהחלט משנים את סדרי העדיפויות, אבל מצד שני.. הם יכולים להיות משני חיים לטובה. לעתים מגלים ככה את הכוחות העצומים שיש בנו (השפן שלאנרג'ייזר).לעתים זה רק באמת מדגיש אתה"מסכה" שאנחנו לובשים על פנינו במפגש שלנו עם החיים- בעולם החיצוני - הכול בסדר, ממשיכים קדימה,נראהכאילו אין בעיה בשום דבר, אבל בפנים - הכול ריק או מת או מתגעגע. אני חושבת שאפשר לגשר בסופו של דבר על חלק מהפער.. אני מוצאת אתעצמי שואלת אתעצמי עלהעניין הזה שוב ושוב. איך יכול להיות שכולם אומרים לי שאני חזקה, ו"איזה יופי שאת עוד מחייכת אחרי סיפור כזה"ועוד כל מיני אמירות, ואז.. באההביתה, וכל מה שאני רוצה זה לא לדבר עם אף אחד, ושלא יציקו לי.
 
מזדהה חלקית...

לכאב יש נטייה לשאוב אותך לתוך עצמך וקשה להיות שמח וחברותי כשכואב לך. מצד שני - זה בדיוק הזמן להישען על אנשים, גם אם הם לא יכולים להבין. סתם לקבל אמפתיה וחום.
 
למעלה